Дизайн магазину одягу - нюанси і особливості

Більшості клієнтів, особливо прекрасній половині людства, важливий не тільки надається в торговій точці асортимент модних, красивих речей, а й дизайн магазина одягу. За статистичними дослідженнями, грамотне оформлення приміщення здатне підвищити рівень продажів на двадцять відсотків.

  • Від 27 дол / м2 розробка дизайн проекту
  • 7 Дизайнерів з абсолютним почуттям стилю
  • Більш 350 проектів за 15 років роботи
  • 60% клієнтів приходять за рекомендацією
розрахувати

Інтер'єр магазину одягу - головні особливості

Для правильного підбору стилю, в якому буде витриманий інтер’єр магазину одягу , потрібно виходити з його напрямку. Наприклад, оформлення салону чоловічих костюмів має бути стриманим, суворим, а дизайн бутика вечірніх суконь може бути розкішним, святковим. Обробку потрібно вибирати, спираючись на основну цільову аудиторію. Тобто, якщо планується точка стічних речей, немає потреби прикрашати її ліпниною або етно-мотивами.

Вибирати колірну гамму також рекомендується, базуючись на реалізованої продукції:

  • відділ ділових костюмів найвдаліше виконати в сірих відтінках;
  • для щоденних нарядів багато хто воліє спокійні, пастельні тони: бежевий, молочний, світло-зелений, блакитний;
  • для спортивних речей може бути застосована більш яскрава, соковита колірна гамма: насичений синій, жовтий, червоний.

Створюючи магазину одягу дизайн, головне строго дотримуватися рівновагу і не робити декорування, обробку надто помітною, щоб не розсіювати увагу покупців, відволікати їх від товару.

Дизайн магазину жіночого одягу

У дизайні магазину жіночого одягу головну роль грає вітрина. Її призначення – зацікавити проходять повз панянок, як-би запросити їх зазирнути всередину. Вітрина – особа бутика, що дозволяє ознайомитися з кращими товарами, наявними в асортименті. Але тут також треба бути обережними: не слід виставляти на демонстрацію занадто дорогі зразки, це може відлякати середній клас клієнтів. Неординарна, оригінальна вітрина, стильний інтер’єр магазину жіночого одягу обов’язково приверне нових покупців. Дизайн магазину жіночого одягу фото , розміщені нижче продемонструють цікаві, що запам’ятовуються варіанти.

Вартість реалізації об'єктів под ключ

White box
от 299$
за м2
Standart
от 499$
за м2
Premium (есть все)
от 700$
за м2
Premium+ (есть все)
от 850$
за м2
Individual
от 1199$
за м2

Входить у вартість ремонту

  • Розводка сантехніки (підведення води і каналізації до кінцевих споживачів)
  • прокладка кабелів
  • Інженерні мережі
  • Підготовка дверних прорізів
  • Підготовка під чистову обробку стін і перегородок
  • Налив стяжки підлоги
  • Пристрій стелі (однорівневий)
  • Роботи та матеріали без перепланування

Чи не входить в ціну

  • Налив стяжки підлоги
  • Пристрій стелі (однорівневий)
  • Роботи та матеріали без перепланування

Весь пакет “WhiteBox” +

  • Планувальні рішення, план розводки сантехніки та електрики
  • Всі підлогові покриття
  • Фарбування стін і поклейка шпалер
  • Монтаж чистової сантехніки
  • Установка електрофурнітури і освітлювальних приладів
  • установка плінтуса
  • Установка дверей вхідних та міжкімнатних

 

Весь пакет “Типовий без меблів” +

Весь пакет “Американський стандарт” +

Весь пакет “Premium” +

Розрахуйте попередню вартість
дизайну
заощадивши до 30% свого бюджету і до 70% часу

Дайте відповідь на 6 запитань і отримаєте гарантований подарунок на вибір
Розрахунок пройдено на 75%
Питання 1:
Де необхідно зробити дизайн?
Питання 2:
Прикріпіть файл з плануванням
Оберіть файл
або
Укажіть площу приміщення
м 2
Питання 3:
Який стиль вам ближче?
Питання 4:
Відзначте які матеріали в обробці вам би хотілося бачити?
(Множинний вибір)
Питання 5:
Чи необхідний ремонт і розрахунок вартості ремонту?
ми вже приступили до розрахунку
В КІНЦІ ОБЕРІТЬ
СВІЙ ПОДАРУНОК

Інтер'єр бутіка - нюанси оформлення

Проектуючи інтер’єр бутіка, важливо, щоб він був унікальний, несхожий на інші салони-магазини і шоу-руми. Тут можливо поєднувати кілька стилів, наприклад, класику з гламуром або ретро з сучасними віяннями. Еклектика допоможе створити ексклюзивний авторський декор, який полюблять і запам’ятають клієнти.

Якщо розробляється інтер’єр невеликого магазину одягу , краще зупинити свій вибір на світлих відтінках, вони допоможуть візуально збільшити простір. Темні кольори можна використовувати на деяких елементах.

Яскраве, спрямоване на конкретний товар освітлення допоможе акцентувати увагу споживачів. Стелажі і манекени підсвічуються знизу, а загальна ілюмінація може бути кілька приглушена.

Як можна побачити, оформлення торгової точки продає предмети гардероба – дуже тонке і відповідальна справа, яка краще довірити професіоналам.

залишилися питання?

Або залиште номер, ми зв'яжемося з вами

Довірте свій ремонт
професіоналам
Оберіть найзручніший спосіб для зв'язку
Ваш телефон з кодом
*зв'яжемося протягом 20 хвилин